torsdag den 10. juni 2010

Vm - Brasilien

Mange tipper på Spanien som vindere af dette års VM, og de er nok også en lille favorit med sejren i Em, men kampen er hård og som jeg ser det er holdene ved at blive mere jævnbyrdige, dog ikke så Japan ligefrem går hen og vinder, men at der kommer overraskelser.
Selvfølgelig er der de hold med alle stjernerne, der har de største chancer, favorit værdigheden, men mange hvis man ser på det er næsten hvert landshold repræsenteret med en spiller fra en af de store ligaer, hvis ikke flere - næsten. Så VM er åben. Specielt håber jeg at se noget brasiliansk samba bold, da jeg blev skuffet i 2006 i Tyskland hvor de ikke levede op til mine forventninger. Med spillere som Robinho, Lucio Julio Cesar kaka jeg kan næsten blive ved, er det ikke noget dårligt hold og derfor glæder jeg mig meget til at se dem, ligesom så mange andre gør det.
Jeg tror og håber på en brasiliansk VM finale deltagelse, hvor modstanderen er Danmark - det er lovligt at drømme ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Populære indlæg