torsdag den 3. marts 2011

Neobux - hvorfor?



Hej

Jeg har været i gang med min Neobux side og ville forklare jer andre hvad det handler om.
Neobux.com er en reklame hjemmeside, hvor man tilmelder sig og klikker på reklamer - lyder det simpelt?

Ja og det er det også, man får 0,01 dollar pr. reklame man klikker sig ind på, og det lyder egentlig ikke af så meget, men tålmod er en dyd.

Det sjove er så i tilmeldingen kan man få skrive en "referrer" på - og en referrer er vedkommende som har gjort dig opmærksom på for eksempel Neobux og derfor kan man skrive personens navn der.
Her kommer det smarte så ind i billedet, fordi når man skriver ham der har reklameret en for den her side som Neobux.com, så får vedkommende en hvis andel, hver gang du klikker nogle reklamer -
 -Du mister ingen penge ved det -
 - det er udelukkende en lille smart ting for ham der har gjort dig opmærksom på siden

Derfor ville jeg også gøre opmærksom her, fordi det ville gøre mig rigtig glad hvis du ville skrive mig som referrer.
Mit brugernavn er Ponsana.

Tilgengæld for at du tilmelder mig, vil jeg stille nogle muligheder til rådighed, fordi jeg kan lave lidt forskellige grafiske ting hvis du står og mangler det til gengæld.
- måske lave et flot billede, eller et flot emblem.
- andet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Populære indlæg